Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται στην παρούσα πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.thehomething.gr.

Επιστροφές προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της Επιχείρηση μας, προβλέπονται για τις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Εσφαλμένη αποστολή προϊόντος

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα, προϊόντα, ο πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο καθώς και όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κ.λπ.). Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση

β) Εξωτερικές φθορές και αισθητικά ελαττώματα

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να ελέγξει τα προϊόντα για την ύπαρξη τυχόν εξωτερικών φθορών και αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή και να το επιστρέψει στον διανομέα, άλλως να ενημερώσει την Επιχείρηση για την ύπαρξη των ανωτέρω προβλημάτων μέσα σε προθεσμία πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους, ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνεται το δικαίωμα αυτό. Η Επιχείρηση μας υποχρεούται μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο καλής κατάστασης. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση. Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα,  οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη.

γ) Προϊόν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη  . Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) καθώς και πλήρη τη συσκευασία του. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Επιχείρηση μας, προκειμένου να συνεννοηθεί για τον τρόπο αποστολής/επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος. Η Επιχείρηση, υπό την προϋπόθεση προηγούμενης παραλαβής και ελέγχου του προϊόντος προκειμένου να διαπιστωθεί το ελάττωμα, οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν με όμοιο καινούριο ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Επιχείρηση. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην Επιχείρηση όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος, βαρύνουν την Επιχείρηση.

δ) Ελαττωματικό προϊόν

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η Επιχείρηση παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας, τότε αυτό καλύπτεται από την ανωτέρω εγγύηση για τη χρονική περίοδο που αυτή έχει παρασχεθεί. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής, η επισκευή ή αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη Η επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος στην Επιχείρηση βαρύνουν την Επιχείρηση Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στη συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Επιχείρηση άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Επιχείρηση

ε) Αναιτιολόγητη υπαναχώρηση

Ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση μετά την υποβολή της ηλεκτρονικής παραγγελίας και μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών ή από την παράδοση του προϊόντος.  Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί για οποιαδήποτε λόγο και χωρίς καμιά δικαιολογία, με ακύρωση της παραγγελίας ή αγοράς και επιστροφή των χρημάτων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν επιστρέφεται σε άθικτη και αρίστη κατάσταση μαζί με όλα τα σχετικά πρωτότυπα έγγραφα/εξαρτήματα που το συνοδεύουν. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά. Η Επιχείρηση μας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις παραλάβει το αίτημα.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί εφόσον:

•       Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί ή έχει ανοιχθεί η συσκευασία

•       Έχει πραγματοποιηθεί ειδική παραγγελία εξατομικευμένου προϊόντος είτε έχει ολοκληρωθεί η παράδοση αυτού είτε η παραγγελία βρίσκεται σε εξέλιξη.

•       Η πώληση των προϊόντων έχει πραγματοποιηθεί από το φυσικό κατάστημα.

•       Εάν έχει πλυθεί.

•       Εάν έχει καταστραφεί η συσκευασία του ή έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια.

•       Προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας, εφόσον ήταν σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (συμπεριλαμβάνονται και τα μαξιλάρια ύπνου)

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να συμπληρωθεί το ειδικό έντυπο επιστροφής προϊόντων ή ανταλλακτικών που θα βρείτε εδώ, τo οποίο θα πρέπει να κοινοποιήσετε στo info@thehomething.gr. Σε κάθε περίπτωση, το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης/τιμολόγιο πώλησης) και να αποστέλλεται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση Αμυνταίου 47, Περιστέρι, Τ.Κ.12135.

Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία, μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας.

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο της Επιχείρησής  μας, στον τηλεφωνικό αριθμό 2105765340 ή αποστέλλοντας σχετικό αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@restotel.gr ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την Επιχείρηση.